Mapujeme, čo sa deje v zákazníckych mysliach, vraví o UX Michal Blažej

Publikoval Dominika Babulicová dňa

Ako štyria stredoškoláci založili firmu, z ktorej je dnes najväčšie UX štúdio na Slovensku? A stačí na UX sedliacky rozum? Pozrite si odpovede Michala Blažeja v talkshow Marketing Backstage.

Ešte pred pár rokmi skratke UX nerozumel na Slovensku takmer nikto. Našťastie, dnes už si nutnosť dizajnovať produkty na základe používateľských potrieb uvedomujú ľudia zo všetkých oblastí produktového dizajnu – od developmentu až po zákaznícky servis.

Na to, ako sa z firmy Lighting Beetle, ktorá robila weby, IT support aj marketing, stalo UX štúdio, bol zvedavý Kamil Aujeský z Youtube talkshow Marketing Backstage. Pozrite si, ako jeho otázky zodpovedal spoluzakladateľ Michal Blažej.

V rozhovore sa dozviete:

  • či je UX na Slovensku známym pojmom?
  • ako sa z developerskej firmy stalo UX štúdio?
  • čo vlastne robí UX štúdio?
  • ako UX súvisí s marketingom?
  • akú má Lighting Beetle víziu do budúcnosti?
  • akých má Lighting Beetle klientov?
  • čo robí Slovenská UX asociácia?
Dominika Babulicová

Dominika Babulicová

Marketérka s vášňou budovať komunity okolo značiek s pozitívnym vplyvom na svet. Sama sa ho snaží zlepšovať cez dobro(voľníctvo) a fascinuje ju, že v Lighting Beetle sa každý deň naučí niečo nové.