SpäťPozrite si webovú stránku

Resco patrí medzi globálnych lídrov vo vývoji cross-platformového mobilného softvéru. Nie je teda prekvapivé, že patria k tým, ktorí sa ako prví rozhodli prakticky využiť Google Glass vo svojom produkte. Ako však odprezentovať produkt, ktorý návštevníci webu nemohli pravdepodobne nikdy vyskúšať?

Rozhodli sme sa simulovať reálny zážitok z nosenia Google okuliarov. V momente, keď si návštevník vyberie jeden z troch pripravených scenárov, web sa zmení, akoby si skutočne nasadil Google Glass. Pozadie sa hýbe v súlade s pohybom kurzora, čo umocňuje realistický dojem.

Glass CRM - Homepage

HomepagePredstaviť si integráciu Google Glass do vášho pracovného prostredia môže byť náročné. Zameriavame preto pozornosť návštevníka na tri realistické scenáre, zobrazené pomocou troch na mieru ušitých fotografií.

Glass CRM – Ako to funguje

Ako to fungujeDetailný opis a vysvetlenie projektu.

Glass CRM – tri scenáre

Tri scenáreTri scenáre simulujú väčšinu funkcií, ktoré tento jedinečný CR softvér ponúka. Jednotlivé funkcie sa navzájom odlišujú, aby aspoň jedna z nich vyhovovala potrebám návštevníka.

Prvý scenár: Kontrola zásielky

Prvý scenár: Kontrola zásielkyCRM Glass vám budú asistovať pri kontrole a katalogizácii zásielok pre vašu spoločnosť, aby ste mali istotu, že sa správne uskladnia a zodpovedné osoby budú notifikované.

Druhý scenár: Údržba klimatizácie

Druhý scenár: Údržba klimatizácieTento proces vás prevedie kontrolou a čistením filtra klimatizácie a môže sa stať súčasťou dlhšieho procesu údržby.

Tretí scenár: Kontrola oleja vo vozidle

Tretí scenár: Kontrola oleja vo vozidleRutinná kontrola stavu oleja v motore privádza Google Glass bližšie ku každodenným činnostiam, ktoré všetci poznáme.

Vytvorené pre Resco, 2014.

Mohla by vás zaujímať aj táto štúdia.

Čítať viacTapkey