CX Transformácia

Naspäť na projekty

Podporte rast svojho podnikania vďaka cieleným rozhodnutiam

Vy viete, že CX je dôležité. A chcete, aby sa stalo súčasťou každodenného života vašej spoločnosti.

Začneme zľahka, cez agilnú spoluprácu naprieč vašimi oddeleniami. Ďalej prostredníctvom štrukturovaného vzdelávania CX naučíme váš tím pozerať sa na veci očami zákazníka.

Naše kapacity

  • Culture

    • CX Maturity assessment
    • Vybudovanie CX vízie
    • CX academy / semináre
    • Design playbooks & stories
  • HR & Design ops

    • Outsourcing UX tímu
    • Zriadenie Design ops
    • Zriadenie produktového tímu
    • Výber, školenie, onboarding
    • Manažment zdrojov
  • Stratégia

    • Digitálna stratégia
    • Channel management
    • Produktová vízia
    • Integrácia cieľov a kľúčových výsledkov
    • Techstack assessment
  • Metódy & Procesy

    • Dizajn systémy
    • Customer journey mapping
    • Discovery & Delivery
    • Design facilitation
    • QA and QC

Významné projekty

    Dôvera CX Transformation

    Budovanie prozákazníckej kultúry v najväčšej súkromnej zdravotnej poisťovni

    VÚB Workshops
    1/5

    Systematický tréning zručností v oblasti customer experience

Viac

Minimum Viable Podcast #13: Zákaznícka skúsenosť v automotive

UX dizajnér Ondrej Homola z Volvo: "Málo automobiliek robí dobrý in-car dizajn. A to nám dáva jedinečnú možnosť definovať celý trh od začiatku."

Váš zážitok
sa začína tu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa