Customer experience, ktorý zarába

Lighting Beetle

Spájame zákaznícky výskum, dizajn a biznis stratégiu do riešení, ktoré vám dajú náskok pred konkurenciou.

Naše služby

Chcete dominovať na trhu vďaka unikátnym službám?

Dizajn služieb

Potrebujete z vašich digitálnych platforiem vyťažiť viac?

Dizajn digitálnych produktov

Uvažujete, ako dostať zákazníka do DNA vašej firmy?

CX transformácia

Sme tím 81 dizajnérov a našou prácou robíme život jednoduchší pre 5 miliónov zákazníkov mesačne. Slušné, nie?

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

UX a CX: Prečo jedno bez druhého nestačí

Zamieňanie CX a UX alebo izolovaná snaha o jedno a/alebo druhé vedie k neefektívnym investíciám a zmeškaným príležitostiam. Sprievodca pomôže rozlíšiť, v čom sa disciplíny líšia a kde sa prekrývajú a ako ich nastaviť tak, aby spoločne maximalizovali dopad dizajnu na organizáciu.

Minimum Viable Podcast* #37: Omnikanál v Decathlone

Dominikou Muňko Kurtová o omnikanálovej zákazníckej skúsenosti: "Zákazník môže odísť spokojný alebo spokojný"

Ecommerce Bridge: Retail potrebuje nový pohľad na zákazníka

Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle* v článku pre Ecommerce Bridge vysvetľuje, prečo nestačí vedieť, čo ľudia nakupujú. Dôležité je pochopiť, ako premýšľajú, čo cítia a čo očakávajú.