V LB* je naším poslaním robiť dizajn, ktorý je orientovaný na zákazníka. Našou úlohou je zlepšovať životy a odbúravať zbytočné komplikácie. Sústredíme sa na projekty, ktoré majú veľký spoločenský dopad. Od zdravotníctva, telekomunikácií, bankovníctva a poisťovníctva až po zlepšovanie štátnej správy. Naše návrhy nevychádzajú z nepodložených názorov dizajnérov, ale výhradne z racionálnych argumentov a dát získaných poctivým používateľským výskumom. To ale neznamená, že nám nezáleží na kreativite a peknom vizuále. Pracujeme bullshit-free, a preto ľudí práca v našom tíme baví a napĺňa.

Čo musíš spĺňať?

Hľadáme tímového hráča, ktorý chce spolupracovať s vizuálnymi dizajnérmi, vývojármi, biznis špecialistami a klientom. Detailistu, ktorý má analytické schopnosti, systematický prístup k práci, logické myslenie, chuť neustále sa vzdelávať a silnú empatiu. Dôležité sú pre nás komunikačné schopnosti, práca s klientom a dobrá angličtina (vo firme často komunikujeme po anglicky).

Čo je výhodou?

  • V živote si už vyskúšal viacero UX metodík: niečo z prototypovania, testovania alebo výskumu.
  • Poznáš princípy použiteľnosti a prístupnosti.
  • Trúfaš si na vedenie workshopov.
  • Dokážeš vnímať technologické limity klienta.
  • Máš skúsenosť s dizajnom digitálnych rozhraní, rozumieš UCD procesu a máš skúsenosti s jeho aplikáciou.
  • Študoval si HCI, psychológiu, antropológiu, architektúru, dizajn alebo programovanie – je to výhodou, nie podmienkou.

Naša kolegyňa Peťka ti to zhrnie ešte raz za 3 minúty

Koho nehľadáme?

  • človeka na part-time
  • kolegu, ktorý by chcel stále pracovať len z domu :)

Čo bude náplňou tvojej práce?

Tvojím dennodenným chlebíčkom bude UX práca na projektoch pre našich klientov:

  • prototypovanie – teda návrh wireframov, tvorba prototypov a ich dokumentácia, konzultácie realizovateľnosti s grafickými dizajnérmi a programátormi,
  • testovanie použiteľnosti v našom UX labe, ako aj guerila testing kdekoľvek v teréne,
  • zákaznícky výskum – väčšinou formou rozhovorov, niekedy aj mimo Bratislavy alebo v zahraničí,
  • návrh a testovanie informačnej architektúry,
  • práca s klientom – vedenie workshopov, analýza klientských potrieb a manažment ich očakávaní,
  • dátová analytika,
  • sledovanie trendov v UX dizajne.

Čo ponúkame?

V LB* sa riadime kolektívnym zdravým rozumom. Hovoríme o sebe, že benefity nemáme, lebo ich nepotrebujeme. Tieto veci sú pre nás súčasťou našej DNA:

  • Preplatenej dovolenky dostaneš toľko, koľko budeš chcieť, PN-ky koľko budeš potrebovať. Schvália ti ju kolegovia, nie šéf, a nemusíš ju nikomu dokladovať.
  • Vieme ti zabezpečiť všetko, čo k práci potrebuješ, ak to nerozbiješ – telefóny, počítače, iPady atď.
  • Zisk firmy si každý štvrťrok (nie štvrtok) rozdelíme a naozaj si to všimneš.
  • Pánom alebo paňou svojho času si je každý sám.
  • O veciach sa bavíme otvorene, rovnako ako tu teraz.
  • Veľký priestor na rozvoj v tom, čo chceš robiť. Dáme ti na to čas aj peniaze.
  • Párty a teambuildingy? Máme vlastný stroboskop a parostroj...
  • Na firemné pomery nadštandardná káva a štandardný čaj.
  • Sme Greta-friendly, robíme si swapové eventy, používame minimum papiera... A aj ten je recyklovaný.
  • Mesačná hrubá mzda pre juniora od 1 000 do 1 200 EUR, intermediate do 1 600 EUR, podľa skúsenosti.
  • Preferuješ fakturáciu? U nás je ekvivalent fixnej superhrubej mesačnej odmeny samozrejmosťou.

Kto sme?

Sme najväčšie slovenské UX štúdio – 41 talentovaných ľudí, ktorí sa venujú výskumu zákazníkov, testovaniu použiteľnosti, prototypovaniu, grafickému dizajnu a front-end developmentu. Na Instagrame nájdeš fotky z nášho života. UX dizajnu sa venujeme už 11 rokov, pracovali sme v 15 krajinách sveta, medzi našich klientov patria napríklad Dôvera, Martinus, Union a Orange. Sme certifikovaní od Nielsen/Norman Group a stabilne rastieme už 6 rokov.

Ako nás kontaktovať?

Na jobs@lbstudio.sk pošli e-mail s predmetom UX dizajnér, v ktorom:

  • spíšeš relevantné skúsenosti s UX prácou – ideálne aj s odkazmi, prípadne priloženými súbormi, ktoré tieto skúsenosti dokumentujú,
  • vyargumentuješ, prečo je tento job pre teba vhodný (z nášho aj tvojho pohľadu),
  • oceníme, keď telo e-mailu bude obsahovať motivačný list,
  • priložíš tvoj životopis a motivačný list (ak ti z nejakého dôvodu nevyhovuje dať ho do tela e-mailu).

P.S.: Ak nemáš relevantné portfólio a skúsenosti, zašli nám aspoň svoj motivačný list, v ktorom zhrnieš, prečo si myslíš, že by z teba mohol byť v budúcnosti dobrý UX dizajnér v LB*. Ak nás presvedčíš, pošleme ti zadanie a pozveme ťa na pohovor.

Mimochodom, tykáme si :)