Customer experience, ktorý zarába

Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.

Naše projekty

Naše služby viditeľne zlepšia váš biznis

Dizajn
služieb

20 % medziročný nárast tržieb pre omnichannel NAY

Viac o službe

Dizajn digitálnych produktov

1 milión aktívnych používateľov pre aplikáciu Škoda

Viac o službe

CX transformácia

Vytrénovaný 11-členný interný tím CX expertov pre Dôveru

Viac o službe

Sme Lighting Beetle

81 zvedavých dizajnérov

Meníme interakcie so značkami na zážitok.

Spoznajte nás

Sme členom:

SapieIT Asociácia SlovenskaSlovensko digitalBureau of digitalAsociácia digitálnych marketingových agentúr

Založili sme:

Experience conferenceUX BoxSlovenská user experience asociácia

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?

Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách

Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu

Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle* spomína v rozhovore pre exec magazín prečo môže kvalitný servisný ekosystém priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.