Customer experience, ktorý zarába

Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.

Naše projekty

Naše služby viditeľne zlepšia váš biznis

Dizajn
služieb

20 % medziročný nárast tržieb pre omnichannel NAY

Viac o službe

Dizajn digitálnych produktov

1 milión aktívnych používateľov pre aplikáciu Škoda

Viac o službe

CX transformácia

Vytrénovaný 11-členný interný tím CX expertov pre Dôveru

Viac o službe

Sme Lighting Beetle

81 zvedavých dizajnérov

Tvoríme digitálne produkty s ľuďmi a pre ľudí.

Spoznajte nás

Sme členom:

SapieIT Asociácia SlovenskaSlovensko digitalBureau of digitalAsociácia digitálnych marketingových agentúr

Založili sme:

Experience conferenceUX BoxSlovenská user experience asociácia

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?

Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

Minimum Viable Podcast #32: Inovačný proces

Transformačný architekt Luboš Malý: "Inovácia je riadený proces neistoty"

Service blueprint (diagram služby)

Navrhujte kvalitné a efektívne služby vďaka Service blueprintu. Diagram služby okrem lepšieho pochopenia cesty zákazníka pomáha optimalizovať proces jeho obsluhy.