Customer experience, ktorý zarába
Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.
Naše projekty




newsletter
Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?
Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

podcast
Minimum Viable Podcast #32: Inovačný proces
Transformačný architekt Luboš Malý: "Inovácia je riadený proces neistoty"

na stiahnutie
Service blueprint (diagram služby)
Navrhujte kvalitné a efektívne služby vďaka Service blueprintu. Diagram služby okrem lepšieho pochopenia cesty zákazníka pomáha optimalizovať proces jeho obsluhy.