Customer experience, ktorý zarába
Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.
Naše projekty




newsletter
Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?
Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

podcast
Minimum Viable Podcast #31: Dizajn v Lighting Beetle*
Zakladatelia Lighting Beetle* Michal Blažej a Marek Šolc: Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite.

na stiahnutie
Sprievodca CX metrikami
Vyberte si správnu metriku na meranie zákazníckej skúsenosti s vašou spoločnosťou, službou alebo značkou. V tomto 9-stranovom sprievodcovi nájdete návody aj matematické vzorce.