Customer experience, ktorý zarába
Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.
Naše projekty




newsletter
Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?
Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

podcast
Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách
Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

médiá
exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu
Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle* spomína v rozhovore pre exec magazín prečo môže kvalitný servisný ekosystém priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.