Customer Experience, ktorý zarába.

Sme Lighting Beetle

Tvoríme digitálne produkty s ľuďmi a pre ľudí

Zistite viac

Čo je váš cieľ?

Dizajn digitálnych produktov

Skúmame správanie vašich zákazníkov, aby sme tvorili digitálne produkty, ktoré im zjednodušujú život.

Zistite viac
+160%Nárast v up-sell počas objednávky

DNA ERA

Redizajn produktovej stránky so silným brand konceptom

Prejdite na prípadovú štúdiu

Návrh zákazníckych služieb

Spoznáme, ako funguje vaša firma a čo očakávajú vaši zákazníci, aby sme skvalitnili ich obsluhu.

Zistite viac
244%Nárast klientskych zmlúv

Orange

Digitálna stratégia synchronizujúca rôzne kanály

Prejdite na prípadovú štúdiu

CX Transformácia

Tréningom Customer Experience zručností a zavádzaním vnútorných zmien učíme firmy uvažovať prozákaznícky.

Zistite viac
+3000trénovaných zamestnancov

Dôvera

Forming a future-capable insurance organization

Prejdite na prípadovú štúdiu

Čo je váš cieľ?

Dizajn digitálnych produktov

Skúmame správanie vašich zákazníkov, aby sme tvorili digitálne produkty, ktoré im zjednodušujú život.

Zistite viac

Návrh zákazníckych služieb

Spoznáme, ako funguje vaša firma a čo očakávajú vaši zákazníci, aby sme skvalitnili ich obsluhu.

Zistite viac

CX Transformácia

Tréningom Customer Experience zručností a zavádzaním vnútorných zmien učíme firmy uvažovať prozákaznícky.

Zistite viac

DNA ERA

Redizajn produktovej stránky so silným brand konceptom

Prejdite na prípadovú štúdiu
+160%Nárast v up-sell počas objednávky
DNA ERA

Dôvera

Forming a future-capable insurance organization

Prejdite na prípadovú štúdiu
+3000trénovaných zamestnancov
Dôvera

Dláždime cestu pre 15+ miliónov používateľov po celom svete v automobilovom priemysletelekomunikáciáchpoisťovníctveelektronickom obchodovaní

Založili sme:

Slovenská user experience asociáciaExperience conferenceUX Box

Sme členom:

SapieIT Asociácia Slovenska

52 dizajnérov

Sme nekonvenční, zábavní a vždy dokončíme, čo začneme.

Spoznajte nás

Žurnál

Na začiatku dobrého dizajnu je zvedavosť

Inšpirujte sa

Desatoro optimálnej Product Discovery

Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.

Minimum Viable Podcast #17: Explorácia

Tomáš Ulej z Martinusu: “Cesta k tým najlepším riešeniam je cez faily.”

Definícia nápadu

Zlaďte s týmto kanvasom všetkých stakeholderov na dizajnovom probléme ešte predtým, ako sa pustíte do výskumu a vývoja.

Nenechajte si ujsť

Váš zážitok
sa začína tu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa