Customer Experience, ktorý zarába.





Dláždime cestu pre 15+ miliónov používateľov po celom svete v automobilovom priemysletelekomunikáciáchpoisťovníctveelektronickom obchodovaní
Založili sme:
Sme členom:





newsletter
Ako si byť istý, že budujete správny produkt?
Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy rizikom. Finančným aj časovým. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.

podcast
Minimum Viable Podcast #13: Zákaznícka skúsenosť v automotive
UX dizajnér Ondrej Homola z Volvo: "Málo automobiliek robí dobrý in-car dizajn. A to nám dáva jedinečnú možnosť definovať celý trh od začiatku."

na stiahnutie
Definícia nápadu
Zlaďte s týmto kanvasom všetkých stakeholderov na dizajnovom probléme ešte predtým, ako sa pustíte do výskumu a vývoja.