Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?

Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou

Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

Minimum Viable Podcast #32: Inovačný proces

Transformačný architekt Luboš Malý: "Inovácia je riadený proces neistoty"

Minimum Viable Podcast #31: Dizajn v Lighting Beetle*

Zakladatelia Lighting Beetle* Michal Blažej a Marek Šolc: Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite.

Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?

Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

Minimum Viable Podcast Špeciál: Aká je budúcnosť kamenných predajní?

Lighting Talks* o budúcnosti kamenných predajní a aktuálnych spotrebiteľských trendoch, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie.

Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu

Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

Lighting Talks* o budúcnosti predajní

Vo štvrtok 20. februára sa pozrieme na to, ako meniace očakávania zákazníkov ovplyvňujú zmysel a budúcnosť predajní v digitálnej dobe. Rezervujte si miesto a príďte si vypočuť nastupujúce trendy a skúsenosti z retailu.

Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?

Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

Minimum Viable Podcast #29: CX v lekárenstve

Jana Kutlíková z Dr. Max: "Sme prvým vstupným bodom pri chorobe."

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa