Inšpirujte sa!

newsletter
Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?
Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

newsletter
Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou
Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

podcast
Minimum Viable Podcast #32: Inovačný proces
Transformačný architekt Luboš Malý: "Inovácia je riadený proces neistoty"

podcast
Minimum Viable Podcast #31: Dizajn v Lighting Beetle*
Zakladatelia Lighting Beetle* Michal Blažej a Marek Šolc: Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite.

newsletter
Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?
Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

podcast
Minimum Viable Podcast Špeciál: Aká je budúcnosť kamenných predajní?
Lighting Talks* o budúcnosti kamenných predajní a aktuálnych spotrebiteľských trendoch, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie.

newsletter
Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu
Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

podujatie
Lighting Talks* o budúcnosti predajní
Vo štvrtok 20. februára sa pozrieme na to, ako meniace očakávania zákazníkov ovplyvňujú zmysel a budúcnosť predajní v digitálnej dobe. Rezervujte si miesto a príďte si vypočuť nastupujúce trendy a skúsenosti z retailu.

newsletter
Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?
Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

podcast
Minimum Viable Podcast #29: CX v lekárenstve
Jana Kutlíková z Dr. Max: "Sme prvým vstupným bodom pri chorobe."