Inšpirujte sa!

5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb

Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.

Minimum Viable Podcast #26: Inovácie v maloobchode

Lukáš Němčík zo Skupiny COOP: "Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety."

UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou

Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.

Minimum Viable Podcast Špeciál: Ako podporiť zákaznícku centricitu

Panelová diskusia o preukázateľných výhodách orientácie na zákazníka s hosťami z najvyspelejších organizácií zo súkromného sektora.

Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.

Sprievodca CX transformáciou v organizácii

Spustite s touto manažérskou brožúrou organizačnú zmenu menom Customer Experience Transformácia.

Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme

V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.

Minimum Viable Podcast #24: Od dizajnéra k investorovi

Michal Šimkovič alias Musho: Nikdy som si nekreslil nejakú krabičku, že odtiaľto potiaľto je to môj job a ďalej už nie. Robím všetko čo treba. Neexistuje small task.

Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt

Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"

CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku

Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa