Inšpirujte sa!

Prečo trackovanie času v agilnom prostredí (nie) je zbytočné

Ak chcete posilniť svoju agilitu, sledujte si čas. Ani naša cesta k tomuto pochopeniu nebola ľahká, Toggl o nás dokonca napísal prípadovku.

Friends of Figma: Čo je facilitácia a ako sa v nej zlepšiť?

Facilitácia býva často podceňovaná, no v našom CX štúdiu jej venujeme veľa pozornosti. V čom nám pomáha, ako s ňou začať a mnoho ďalšieho sa dozviete od našej Head of Design.

Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?

Trápiť sa v exploračnej fáze je v životnom cykle produktu úplne bežným problémom. Pravda je, že ak sa netrápite, asi tej explorácie ešte nerobíte dosť.

Čo majú spoločné dizajn systém a ozubené kolieska?

Adam sa v dnešnom insighte zamýšľa nad jednou z najkľúčovejších chýb, ktoré organizácie robia pri budovaní dizajn systému.

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ak zákaznícke poznatky využívate len na úpravu rozhodnutí, ktoré robia stakeholderi za zavretými dvermi, máte stále priestor na zlepšenie.

Minimum Viable Podcast #11: Vyspelosť Customer Experience na Slovensku

Stratég a konzultant Michal Blažej: “Polovica slovenských firiem vôbec nepracuje so zákazníkom.”

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

„Trvá až sedem pozitívnych zážitkov, aby sme vymazali jeden negatívny.“ Aj toto je jedno z ponaučení, ktoré v rozhovore s Editou Angyalovou prezradil náš CEO a stratég Michal Blažej.

Štúdia o úrovni Customer Experience na Slovensku

Štúdia od Lighting Beetle* o tom, ako sa firmám na Slovensku darí uplatňovať zákaznícky orientovaný prístup.

Na škále od 1 po 10: Ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Výzvy, ktorým firmy pri napĺňaní zákazníckych potrieb čelia, sa často opakujú. To mi umožnilo pripraviť jednoduchý model zrelosti firiem v CX.

LB* Quality Timeline – framework, s ktorým tvorba vysokokvalitného dizajnu nie je náhodná

Zákaznícky zážitok nie je tvorený iba dobrým UX. Pri dizajnovaní dokážeme natrafiť aj na príležitosti, ktoré ovplyvňujú celé CX a biznis klienta.

Najnovší obsah z dielne LB* každý mesiac

Váš zážitok
sa začína tu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa