Inšpirujte sa!
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/06/Blogpost-cover-Service-design-principles.png)
newsletter
5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb
Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/05/Blogpost-cover-Nemcik.png)
podcast
Minimum Viable Podcast #26: Inovácie v maloobchode
Lukáš Němčík zo Skupiny COOP: "Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety."
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/05/Blogpost-cover-UX-writing.png)
newsletter
UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou
Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/04/Stream-LT-panel.png)
podcast
Minimum Viable Podcast Špeciál: Ako podporiť zákaznícku centricitu
Panelová diskusia o preukázateľných výhodách orientácie na zákazníka s hosťami z najvyspelejších organizácií zo súkromného sektora.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/04/Blogpost-cover-Discovery-Backlog.png)
newsletter
Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/04/Blogpost-cover-Sprievodca-CX-transformaciou-1.png)
na stiahnutie
Sprievodca CX transformáciou v organizácii
Spustite s touto manažérskou brožúrou organizačnú zmenu menom Customer Experience Transformácia.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/03/Blogpost-cover-LT-o-zvysovani-CX-zrelosti-vo-firme-2.png)
podujatie
Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme
V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/03/Blogpost-cover-Michal--imkovi-.png)
podcast
Minimum Viable Podcast #24: Od dizajnéra k investorovi
Michal Šimkovič alias Musho: Nikdy som si nekreslil nejakú krabičku, že odtiaľto potiaľto je to môj job a ďalej už nie. Robím všetko čo treba. Neexistuje small task.
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/02/Newsletter-cover-Why-usability-testing---good-product.png)
newsletter
Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt
Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"
![](https://blog.lbstudio.sk/content/images/2024/01/Blogpost-cover-ROI-of-CX-1.png)
newsletter
CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku
Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.