Inšpirujte sa!

newsletter
Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?
Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

médiá
exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu
Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle* spomína v rozhovore pre exec magazín prečo môže kvalitný servisný ekosystém priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.

newsletter
Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe
Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

médiá
Retail magazin: Ako budovať špičkovú zákaznícku skúsenosť?
"Zákaznícka skúsenosť je definovaná ako rozdiel medzi realitou a očakávaním,“ uviedla svoju prezentáciu počas konferencie New Retail Summit Alžbeta Ivanovičová, vedúca dizajnu služieb v Lighting Beetle*.

podcast
Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách
Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

newsletter
Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?
Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

médiá
Forbes: Najlepší konzultant v biznise - Váš zákazník
V rozhovore pre Forbes Slovensko Lucia Ciranová a Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle* vysvetľujú, prečo je dôležité vnímať zákazníka ako človeka s konkrétnymi potrebami, nie len ako štatistický údaj.

newsletter
Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou
Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

podcast
Minimum Viable Podcast #32: Inovačný proces
Transformačný architekt Luboš Malý: "Inovácia je riadený proces neistoty"

médiá
exec talks: Prečo zákazníci chcú viac ako len nákup
Alžbeta Ivanovičová, expertka na dizajn služieb z Lighting Beetle* v epizóde podcastu exec talks spomenula ako si vybrať CX stratégiu, v čom firmy najčastejšie tápajú a prečo zákazníci chcú viac než len nákup.