Pre drvivú väčšinu biznisov je kritickým faktorom úspechu dostatočne dobrý (a vo veľmi konkurenčných segmentoch dokonca mimoriadne dobrý) zážitok zákazníka.

Keď chcete, aby zákazníci vašu značku vnímali ako svoj lovebrand, tak táto epizóda podcastu Diagnóza podnikateľ o UX je určite pre vás. A rovnako si ho vypočujte, keď nový produkt ešte len chcete vyvinúť alebo vyrobiť. Môže vám to ušetriť kopu peňazí i sklamaní.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo je potrebné validovať biznisové nápady,
  • prečo by mal UX riešiť každý podnikateľ,
  • načo je dobré procesovanie,
  • ako funguje používateľské guerilla testovanie,
  • a aká užitočná je spätná väzba od zákazníka a zamestnanca.

Podcast môžete počúvať na:

alebo si ho môžete prečítať v kompletnom prepise.