V epizóde podcastu exec talks sa Matěj Kapošváry rozpráva s Alžbetou Ivanovičovou z Lighting Beetle* o tom, prečo sa dnes firmy bez kvalitnej zákazníckej skúsenosti nezaobídu a ako si cez ňu budovať dlhodobú konkurenčnú výhodu. Alžbeta predstavuje koncept štyroch zážitkových identít, ktoré pomáhajú značkám určiť, akú rolu zohrávajú v živote zákazníkov a ako sa odlíšiť od konkurencie. Dozviete sa, prečo demografická segmentácia prestáva fungovať, prečo nestačí mať len dobrý produkt a prečo mnohé služby zlyhávajú, aj keď stoja na dobrých nápadoch. A aj to, že návrat k ľudskosti v CX môže byť rovnako dôležitý ako technologická automatizácia.

Odkaz na podcast: https://exec.shopsys.cz/podcast/44-exec-talks-alzbeta-ivanovicova-expertka-na-tvorbu-a-zlepsovani-sluzeb-lighting-beetle