V tomto bezplatnom webinári vám ukážeme tri rôzne spôsoby, ktorými sme riešili zákaznícke problémy spojené s náročnou produktovou ponukou našich klientov. Priblížime vám metódy zákazníckeho výskumu a tvorby CX stratégie. Odnesiete si jasné kroky na určenie prístupu, ktorý je najvhodnejší pre vašu organizáciu – či už ide o malý alebo stredný podnik alebo veľkú spoločnosť.

Naša UX výskumníčka Dominika Malejčíková a Art Director Pavol Pružinec na príkladoch z oblasti telekomunikácií, bankovníctva a poisťovníctva, ktoré najviac trpia nerozpoznateľnosťou produktov, vysvetlia tri rôzne úrovne intervencie založené na vyspelosti organizácií v prístupe k zákazníckej skúsenosti.

*Webinár je v angličtine

Sledujte LB*Webinár na vyžiadanie

Kliknutím na "Stiahnuť" vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním osobných údajov spoločnosťou Lighting Beetle s.r.o. podľa Memoranda o ochrane osobných údajov.

O webinári

Mnoho produktových vlastníkov trpí presvedčením, že čím "našľahanejšia" bude ich produkt či služba, tým bude lepšia. Chceli by adresovať všetky možné priania svojich zákazníkov aj dobehnúť výhody konkurentov. Opakovane však sledujeme, že podniky zachádzajú priďaleko, až príliš skomplikujú svoje portfólio.

Zamotaná produktová ponuka spôsobuje zákazníkom bolestivú skúsenosť – bez ohľadu na to, v ktorej fáze zákazníckej cesty sa práve nachádzajú. A nezáleží ani na tom, či produkt patrí malej, strednej alebo veľkej spoločnosti alebo v akom segmente pôsobí.

Či už ide o funkcionality alebo rôzne zľavy, pridávanie pozlátok do balíka služieb nemusí nevyhnutne zvýšiť jeho hodnotu. Naopak, v konečnom dôsledku môže zabiť predaj alebo lojalitu zákazníkov. Príliš zložité produkty s množstvom funkcií sa ukazujú ako kontraproduktívne a mätúce. Existuje však východisko – a je založené na tom, že svojich zákazníkov poznáte ako svoju dlaň.

O sérii

LB*Webinár je séria 60-minútových prednášok uzavretých Q&A diskusiou, v ktorých zdieľame skúsenosti z navrhovania zákazníckeho zážitku, ktorý zarába. Tieto podujatia sú najhodnotnejšie pre produktových manažérov, CX špecialistov a generálnych riaditeľov, ktorí chcú, aby ich produkty a služby zákazníci považovali za výnimočné. Nahrávky budú dostupné na vyžiadanie medzi našimi materiálmi na stiahnutie.