Značky, ktoré aktívne formujú svoju zákaznícku skúsenosť, výrazne zvyšujú lojálnosť svojich zákazníkov. Spoločným menovateľom týchto značiek býva silné CX zázemie v organizačnej štruktúre, ktoré im umožňuje tvoriť zážitok premyslene a konzistentne.
V aktuálnej epizóde Minimum Viable Podcast Sprint* sa Dominika Babulicová rozpráva s Kristínou Malíkovou o vyspelosti slovenských firiem v oblasti zákazníckej skúsenosti. Kristína ako líderka CX transformácie v Lighting Beetle* zdieľa konkrétne príklady zo svojej viac než desaťročnej praxe — čo dokáže silné CX zázemie priniesť organizácii, aké dopady má na procesy a biznis, čo hrozí firmám, ktoré zákaznícku skúsenosť podceňujú, a aké úrovne CX vyspelosti dnes vidíme na Slovensku.
Zaujíma vás, aká je úroveň CX vyspelosti vašej spoločnosti? Zapojte sa do štúdie zákazníckej skúsenosti slovenských firiem 2025:
https://form.typeform.com/to/J1MlGDwW
Spotify
Minimum Viable Podcast Sprint* je formát rozhovorov s expertmi z Lighting Beetle*, v ktorom odhaľujeme zákulisie našich projektov a ich reálny dopad na biznis. Po dopozeraní epizód získate praktické inšpirácie pre váš biznis.

