CX transformácia

Ak spoločnosti záleží na zákazníkoch, potom aj zákazníkom záleží na nej.

Problém vyriešený.

Takto to robíme my

1

Zmapujeme úroveň vašej orientácie na zákazníka a vytvoríme plán jej zlepšenia.

2

Pri implementácii plánu posilníme váš tím, aby si rýchlejšie osvojil techniky orientované na zákazníka.

3

Školeniami, štandardizáciou a pravidelným meraním dát zvýšime vplyv na zákazníkov.

Stále si nie ste istý?
Toto získate len u nás

Oddanosť

Nie sme iba konzultanti. Čo hlásame, praktizujeme aj priamo na projektoch.

Tímová spolupráca

Spájame sa s vašimi tímami, aby sa ich členovia učili rýchlejšie a cítili istejšie.

Komplexnosť

Na všetky vaše prevádzkové procesy sa pozeráme komplexne a do hĺbky.

Prípadová štúdia

Ako sme pomohli trhovému lídrovi preorientovať sa na zákazníkov a zvládnuť výzvy budúcnosti

Zmena fungovania poisťovne trojročným programom Customer Experience transformácie na štyroch paralelných úrovniach: úroveň produkcie a dodávky služieb, úroveň riadenia CX vízie, úroveň kultúrnej zmeny a kompetenčná úroveň naberania CX zručností.

Prečítať si štúdiu
Dôvera CX Transformácia

Dizajnujete nápady
takpovediac „od stola“?

Skúste radšej definíciu nápadu!

Zlaďte všetkých stakeholderov na dizajnovom probléme ešte predtým, ako sa pustíte do výskumu a vývoja.

Odporúča naša expertka
Kristína Malíková
Service Lead pre CX Transformáciu

Odporúča naša expertka
Kristína Malíková
Service Lead pre CX Transformáciu