Kamenné predajne sú dnes nákladným aktívom, ktorého potenciál značky nevedia využiť naplno. Zatiaľ čo e-commerce optimalizuje do posledného kliknutia, predajňa často funguje podľa princípov starých desiatky rokov. Avšak zákazníci a ich očakávania sa rapídne menia. Ako prepojiť zážitok v predajni s digitálnym ekosystémom značky, zmerať jeho dopad a vytvárať dôvody, aby sa zákazníci opakovane vracali?
V stredu 5. novembra vám experti z Lighting Beetle* a Basta Digital ukážu, ako objaviť, udržať a monetizovať zákazníka cez zážitok na predajni a vrátiť tak retail späť do centra pozornosti.
Či ste biznis líder*ka, retailový manažér*ka, obchodný či marketingový riaditeľ*ka alebo skrátka fanúšik systematického prístupu k tvorbe zákazníckej skúsenosti, pridajte sa k nám a vypočujte si, ako celistvo uchopiť nákupný zážitok v digitálnej ére.
Rezervujte si svoje miesto
na koklesova@lbstudio.sk
Detaily podujatia
Téma: Lighting Talks* o maximalizácii potenciálu predajní
Dátum: streda 5. novembra 2025 o 17:30
Rečníci: Lucia Ciranová, Ján Laurenčík
Miesto: kancelária Lighting Beetle*, vstup nájdete podľa tohto videonávodu
Vstup: kapacita limitovaná, rezervujte si miesto na koklesova@lbstudio.sk
Dve úderné prednášky večera
Lucia Ciranová: Ako zvýšiť konkurenčnú výhodu značky cez zážitok a služby na predajni
Kamenné predajne sú veľkou investíciou – a zároveň nevyužitým potenciálom. Zákazníci ich stále považujú za kľúčovú súčasť nákupnej cesty, ale dnešný zážitok im len zriedkavo dáva dôvod vrátiť sa. Lucia Ciranová vám na príkladoch ukáže ako prepojiť fyzický a digitálny svet tak, aby zákazníci odchádzali s chuťou znovu sa vrátiť. Taktiež zistíte, aké príležitosti sa ponúkajú predajniam v digitálnej ére a ako ich premeniť na konkurenčnú výhodu.
Lucia Ciranová je konzultantkou v oblasti strategického dizajnu, inovácii a future thinkingu. Pôsobí ako Business Design Lead v Lighting Beetle* – štúdiu zákazníckej skúsenosti. Lucia v minulosti pracovala pre Fjord London (Accenture Song) ako konzultantka pre globálne značky Google, Adidas, Space 10, IKEA, Save the Children, ako aj pre technologické startupy a verejné inštitúcie v Spojenom kráľovstve, Škandinávii a na Slovensku.
O Lighting Beetle*
Firmám pomáhame zarábať peniaze budovaním výnimočných zákazníckych zážitkov. Sme tím 90 skúsených odborníkov, ktorí radi sprevádzajú klientov, ako sú Škoda, Európsky patentový úrad, Martinus alebo Orange, na ich cestách za lepším postavením na trhu, nastavením dizajnových procesov alebo zlepšením zručností zameraných na zákazníka. Vytvárame služby a digitálne produkty, ktoré uľahčujú život miliónom ľudí.

Ján Laurenčík: Z mapy do predajne: ako lokálny marketing zlepšuje CX a zvyšuje návštevnosť
Zákaznícka skúsenosť sa nezačína pri pokladni, ale už vo chvíli, keď zákazník hľadá vašu prevádzku na mape. To, čo nájde – presné údaje, otváracie hodiny, recenzie či fotografie – formuje jeho dôveru aj očakávania ešte pred vstupom do prevádzky.
V Basta Digital pomáhajú značkám s rozsiahlou sieťou pobočiek získať kontrolu nad lokálnymi profilmi v kanáloch ako Google Mapy, Bing Mapy, Apple Mapy či Waze, automatizovať ich správu a efektívne reagovať na zákaznícku spätnú väzbu. Ján Laurenčík vám ukáže, ako tieto digitálne profily premeniť na plnohodnotný marketingový nástroj, ktorý zlepšuje zákaznícku skúsenosť, posilňuje dôveryhodnosť značky a zvyšuje návštevnosť vašich predajní.
Ján Laurenčík pôsobí ako Senior konzultant v digitálnej marketingovej agentúre Basta Digital. Záleží mu na budovaní povedomia o lokálnom marketingu na marketingových a retailových oddeleniach veľkých značiek s desiatkami, stovkami či tisíckami kamenných obchodných miest. Bol nominovaný ako Google Certified Trainer pre oblasť Google Business Profile.
O Basta Digital
Digitálna agentúra zameraná na výkon a dáta, ktorá pomáha značkám rásť prostredníctvom efektívneho online marketingu. Špecializuje sa na správu a optimalizáciu rozsiahlych lokálnych sietí pobočiek, aby boli značky viditeľné tam, kde ich zákazníci hľadajú – online aj offline.
Program večera
17:30 – Registrácia hostí a welcome drink
18:00 – Privítanie
18:15 – Talk Lighting Beetle*: Lucia Ciranová + Q&A
18:45 – Občerstvenie a priestor na networking
19:15 – Talk Basta Digital: Ján Laurenčík + Q&A
19:45 – Občerstvenie a priestor na networking
21:30 – Koniec Lighting Talks*

Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto na koklesova@lbstudio.sk.
O sérii
Lighting Talks* je séria stretnutí organizovaných Customer Experience štúdiom Lighting Beetle*. Podujatia pokrývajú témy od biznisových stratégii, cez dizajn služieb & UX dizajnu, dátovej analýzy, výskumu, vývoja, zákazníckej skúsenosti, produktového manažmentu a ďalších. Večery sú vhodné pre každého, kto rozumie biznisovej hodnote kvalitnej zákazníckej skúsenosti a hľadá inšpiráciu.


