DNA ERA

Nechajte svoje gény prehovoriť cez dáta

Redizajn webstránky DNA ERA

2 minúty čítania
6 minút vizuálneho potešenia

Klient
DNA ERA

Služby
Používateľský výskum – LB*
Brand koncept – LB*
Prototypovanie – LB*
Testovanie použiteľnosti – LB*
Vizuálny dizajn – LB*
Ilustrácie – Maïté Franchi
Front-end development – Webikon
Design systém – Webikon

Rok
2021

Pozadie

Na celom svete by ste nenašli dve identické. Je jedinečná, nenapodobiteľná, má špeciálnu štruktúru a nesie v sebe originálnu informáciu. Takto by sa dala popísať rovnako ľudská DNA, ako aj kvalitná webstránka. A práve unikátna DNA chýbala webu nášho klienta DNA ERA najviac.

DNA ERA je startup, ktorý poskytuje priamu genetickú analýzu DNA zo vzorky slín zákazníka a následnú interpretáciu údajov. Zákazník formou prehľadnej správy získa informácie o svojich zdravotných a výživových predispozíciách, ako aj o športovom potenciáli.

Súčasnú zákaznícku základňu DNA ERA tvorí špecifická skupina ľudí, ktorí z dlhodobej perspektívy prehodnocujú svoje zdravie, aktivitu a životný štýl, alebo ľudia, ktorých ženie fascinácia vedou. Hoci takáto analýza je užitočná pre každého, osloviť širšie publikum bolo pre klienta výzvou.

Výzva

Väčšina ľudí svoje zdravie nerieši vopred, reaguje iba na okolnosti. Najväčšia hodnota analýzy DNA je však v dlhodobých príležitostiach k proaktivite. Ako by sme mohli prostredníctvom digitálneho kanála osloviť širšie publikum?

Riešenie

Objaviť, čo skrýva produktová hodnota, a preniesť túto esenciu do nového, moderného a emocionálne príťažlivého webdizajnu. Demonštrovať, že každý môže v ktoromkoľvek bode svojho života ťažiť z analýzy DNA, a to v krátkodobej aj dlhodobej perspektíve.

Pohľad klienta

Dominik Illek
Dominik Illek
Chief Marketing Officer
DNA ERA

"LB* tím nás sprevádzal celým procesom: od wireframingu cez rozhovory s existujúcimi zákazníkmi až po UX a finálne dizajny. Boli sme súčasťou všetkých týchto krokov. Boli sme súčasťou tímu LB*. A tento proces sme si užili."

Projektové fázy

Kickoff workshop – dizajnová výzva
Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia
Koncepting – brand & emocionalita
Prototypovanie – navigácia & user flow
Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie
Vývoj – posledné iterácie & release
Shape

Kickoff workshop – dizajnová výzva

Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?

Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.

Shape

Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia

Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?

Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.

Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.

Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.

Shape

Koncepting – brand & emocionalita

Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?

Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.

Shape

Prototypovanie – navigácia & user flow

Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?

wireframe 0
wireframe 1
wireframe 2
wireframe 3
wireframe 4
Shape

Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie

Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?

Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.

gallery 0
gallery 1
gallery 2
gallery 3
gallery 4
Shape

Vývoj – posledné iterácie & release

Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?

Kickoff workshop – dizajnová výzva

Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?

Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.

Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia

Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?

Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.

Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.

Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.

Koncepting – brand & emocionalita

Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?

Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.

Prototypovanie – navigácia & user flow

Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?

Image navigation

Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie

Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?

Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.

Image gallery

Vývoj – posledné iterácie & release

Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?

404