Nechajte svoje gény prehovoriť cez dáta
Redizajn webstránky DNA ERA
Klient: DNA ERA
Rok: 2021
![DNA ERA](/modules/DnaEraCaseStudy/assets/HeroBanner.jpg)
Služby
- Používateľský výskum – LB*
- Brand koncept – LB*
- Prototypovanie – LB*
- Testovanie použiteľnosti – LB*
- Vizuálny dizajn – LB*
- Ilustrácie – Maïté Franchi
- Front-end development – Webikon
- Design systém – Webikon
Výsledky projektu
- 25%Nárast konverzného pomeru
- 160%Nárast up-sellu v checkoute
- 380%Nárast rezervácií produktu na predajni
![](/images/case-studies/dnaera/dna_era_phone1.png)
![](/images/case-studies/dnaera/dna_era_phone2.png)
![](/images/case-studies/dnaera/dna_era_phone3.png)
Pozadie
Na celom svete by ste nenašli dve identické. Je jedinečná, nenapodobiteľná, má špeciálnu štruktúru a nesie v sebe originálnu informáciu. Takto by sa dala popísať rovnako ľudská DNA, ako aj kvalitná webstránka. A práve unikátna DNA chýbala webu nášho klienta DNA ERA najviac.
DNA ERA je startup, ktorý poskytuje priamu genetickú analýzu DNA zo vzorky slín zákazníka a následnú interpretáciu údajov. Zákazník formou prehľadnej správy získa informácie o svojich zdravotných a výživových predispozíciách, ako aj o športovom potenciáli.
Súčasnú zákaznícku základňu DNA ERA tvorí špecifická skupina ľudí, ktorí z dlhodobej perspektívy prehodnocujú svoje zdravie, aktivitu a životný štýl, alebo ľudia, ktorých ženie fascinácia vedou. Hoci takáto analýza je užitočná pre každého, osloviť širšie publikum bolo pre klienta výzvou.
![](/images/case-studies/dnaera/dnaera-tablet-screenshot.png)
Výzva
Väčšina ľudí svoje zdravie nerieši vopred, reaguje iba na okolnosti. Najväčšia hodnota analýzy DNA je však v dlhodobých príležitostiach k proaktivite. Ako by sme mohli prostredníctvom digitálneho kanála osloviť širšie publikum?
Riešenie
Objaviť, čo skrýva produktová hodnota, a preniesť túto esenciu do nového, moderného a emocionálne príťažlivého webdizajnu. Demonštrovať, že každý môže v ktoromkoľvek bode svojho života ťažiť z analýzy DNA, a to v krátkodobej aj dlhodobej perspektíve.
![](/images/case-studies/dnaera/dnaera-shapes-section.png)
Pohľad klienta
"LB* tím nás sprevádzal celým procesom: od wireframingu cez rozhovory s existujúcimi zákazníkmi až po UX a finálne dizajny. Boli sme súčasťou všetkých týchto krokov. Boli sme súčasťou tímu LB*. A tento proces sme si užili."
Projektové fázy
Kickoff workshop – dizajnová výzva
Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?
Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia
Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?
Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.
Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.
Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.
Koncepting – brand & emocionalita
Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?
Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.Prototypovanie – navigácia & user flow
Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?
Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie
Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?
Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.Vývoj – posledné iterácie & release
Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?
Kickoff workshop – dizajnová výzva
Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?
Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia
Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?
Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.
Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.
Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.
Koncepting – brand & emocionalita
Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?
Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.Prototypovanie – navigácia & user flow
Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?
![Image navigation](/modules/DnaEraCaseStudy/assets/LB_case_study_WF.png)
Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie
Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?
Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.![Image gallery](/modules/DnaEraCaseStudy/assets/LB_case_study_VD.png)
Vývoj – posledné iterácie & release
Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?
![Mobil](/modules/DnaEraCaseStudy/assets/LB_case_study_phone_desktop.png)
![404](/modules/DnaEraCaseStudy/assets/LB_case_study_404_desktop.png)