Insights

Here is why you don't fully utilize customer data

Here is why you don't fully utilize customer data

Do you think customer centric approach is about mastering UX in the product development phase? We believe the process starts much earlier.

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ak zákaznícke poznatky využívate len na úpravu rozhodnutí, ktoré robia stakeholderi za zavretými dvermi, máte stále priestor na zlepšenie.

Minimum Viable Podcast #11: Vyspelosť Customer Experience na Slovensku

Minimum Viable Podcast #11: Vyspelosť Customer Experience na Slovensku

Stratég a konzultant Michal Blažej: “Polovica slovenských firiem vôbec nepracuje so zákazníkom.”

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

„Trvá až sedem pozitívnych zážitkov, aby sme vymazali jeden negatívny.“ Aj toto je jedno z ponaučení, ktoré v rozhovore s Editou Angyalovou prezradil náš CEO a stratég Michal Blažej.

Štúdia o úrovni Customer Experience na Slovensku

Štúdia o úrovni Customer Experience na Slovensku

Štúdia od Lighting Beetle* o tom, ako sa firmám na Slovensku darí uplatňovať zákaznícky orientovaný prístup.

Na škále od 1 po 10: Ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Na škále od 1 po 10: Ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Výzvy, ktorým firmy pri napĺňaní zákazníckych potrieb čelia, sa často opakujú. To mi umožnilo pripraviť jednoduchý model zrelosti firiem v CX.

On a scale of 1 to 10: How customer-oriented is your business?

On a scale of 1 to 10: How customer-oriented is your business?

For an agency like LB*, it's quite easy to see the differences in how customer-oriented our clients are. The challenges that companies face are often repeated, and this has allowed me to prepare a simple model of corporate maturity at CX.

LB* Quality Timeline – framework, s ktorým tvorba vysokokvalitného dizajnu nie je náhodná

LB* Quality Timeline – framework, s ktorým tvorba vysokokvalitného dizajnu nie je náhodná

Zákaznícky zážitok nie je tvorený iba dobrým UX. Pri dizajnovaní dokážeme natrafiť aj na príležitosti, ktoré ovplyvňujú celé CX a biznis klienta.

Minimum Viable Podcast #10: Evolúcia dizajnu

Minimum Viable Podcast #10: Evolúcia dizajnu

Dizajnér a konzultant Anton Schubert: “Dizajn je dobrý nástroj na predvídanie budúcnosti.”

Minimum Viable Podcast #9: Inovácie

Minimum Viable Podcast #9: Inovácie

Chief Innovation Officer Petra Dzurovčinová: “Robiť inováciu disruptívne je veľmi ohrozujúce.”

©2019 - 2022 Lighting Beetle s.r.o.