Customer experience, ktorý zarába
Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.
Naše projekty




newsletter
Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe
Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

podcast
Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách
Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

na stiahnutie
Service blueprint (diagram služby)
Navrhujte kvalitné a efektívne služby vďaka Service blueprintu. Diagram služby okrem lepšieho pochopenia cesty zákazníka pomáha optimalizovať proces jeho obsluhy.