Customer experience, ktorý zarába

Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.

Naše projekty

Naše služby viditeľne zlepšia váš biznis

Dizajn
služieb

20 % medziročný nárast tržieb pre omnichannel NAY

Viac o službe

Dizajn digitálnych produktov

1 milión aktívnych používateľov pre aplikáciu Škoda

Viac o službe

CX transformácia

Vytrénovaný 11-členný interný tím CX expertov pre Dôveru

Viac o službe

Sme Lighting Beetle

81 zvedavých dizajnérov

Meníme interakcie so značkami na zážitok.

Spoznajte nás

Sme členom:

SapieIT Asociácia SlovenskaSlovensko digitalBureau of digitalAsociácia digitálnych marketingových agentúr

Založili sme:

Experience conferenceUX BoxSlovenská user experience asociácia

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe

Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách

Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

Service blueprint (diagram služby)

Navrhujte kvalitné a efektívne služby vďaka Service blueprintu. Diagram služby okrem lepšieho pochopenia cesty zákazníka pomáha optimalizovať proces jeho obsluhy.