Inšpirujte sa!

podcast
Minimum Viable Podcast Sprint* #36: Stakeholder management
Matej Beňuš z Lighting Beetle* o stakeholder manažmente: "Kľúčového partnera projektu treba občas pohladkať."

newsletter
Nezáleží na tom, kto sú vaši zákazníci, ale ako sa správajú
Tradičná segmentácia zákazníkov podľa veku či lokality je v dnešnej dobe nedostatočná. Firmy potrebujú pochopiť, ako zákazníci premýšľajú a čo ich motivuje pri rozhodovaní.

podujatie
Marketingový štvrtok: Zákaznícka skúsenosť ako konkurenčná výhoda
Ak značka lepšie rozumie potrebám svojich zákazníkov, nemusí o nich s konkurentmi súperiť iba cenou. Dominika Babulicová z Lighting Beetle* počas Marketingového štvrtku v Košiciach priblížila, ako segmentovať zákazníkov cez ich nákupné očakávania.

médiá
Ecommerce Bridge: Retail potrebuje nový pohľad na zákazníka
Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle* v článku pre Ecommerce Bridge vysvetľuje, prečo nestačí vedieť, čo ľudia nakupujú. Dôležité je pochopiť, ako premýšľajú, čo cítia a čo očakávajú.

newsletter
Sprievodca stakeholder manažmentom pre CX lídrov
Premeňte CX aktivity na biznisový dopad pomocou strategického mapovania, budovania vzťahov a dôvery vo vašej organizácii.

newsletter
Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?
Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

médiá
exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu
Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle*, pre exec magazín píše, ako dokáže kvalitný ekosystém zákazníckych služieb priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.

newsletter
Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe
Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

médiá
Retail magazín: Ako budovať špičkovú zákaznícku skúsenosť?
"Zákaznícka skúsenosť je definovaná ako rozdiel medzi realitou a očakávaním,“ uviedla svoju prezentáciu počas konferencie New Retail Summit Alžbeta Ivanovičová, vedúca dizajnu služieb v Lighting Beetle*.

podcast
Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách
Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"