Minimum Viable Podcast Sprint* #36: Stakeholder management

Matej Beňuš z Lighting Beetle* o stakeholder manažmente: "Kľúčového partnera projektu treba občas pohladkať."

Nezáleží na tom, kto sú vaši zákazníci, ale ako sa správajú

Tradičná segmentácia zákazníkov podľa veku či lokality je v dnešnej dobe nedostatočná. Firmy potrebujú pochopiť, ako zákazníci premýšľajú a čo ich motivuje pri rozhodovaní.

Marketingový štvrtok: Zákaznícka skúsenosť ako konkurenčná výhoda

Ak značka lepšie rozumie potrebám svojich zákazníkov, nemusí o nich s konkurentmi súperiť iba cenou. Dominika Babulicová z Lighting Beetle* počas Marketingového štvrtku v Košiciach priblížila, ako segmentovať zákazníkov cez ich nákupné očakávania.

Ecommerce Bridge: Retail potrebuje nový pohľad na zákazníka

Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle* v článku pre Ecommerce Bridge vysvetľuje, prečo nestačí vedieť, čo ľudia nakupujú. Dôležité je pochopiť, ako premýšľajú, čo cítia a čo očakávajú.

Sprievodca stakeholder manažmentom pre CX lídrov

Premeňte CX aktivity na biznisový dopad pomocou strategického mapovania, budovania vzťahov a dôvery vo vašej organizácii.

Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?

Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu

Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle*, pre exec magazín píše, ako dokáže kvalitný ekosystém zákazníckych služieb priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.

Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe

Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

Retail magazín: Ako budovať špičkovú zákaznícku skúsenosť?

"Zákaznícka skúsenosť je definovaná ako rozdiel medzi realitou a očakávaním,“ uviedla svoju prezentáciu počas konferencie New Retail Summit Alžbeta Ivanovičová, vedúca dizajnu služieb v Lighting Beetle*.

Minimum Viable Podcast #33: Zákaznícka skúsenosť v médiách

Tomáš Bella z Denníka N: "Príbeh najúspešnejšej slovenskej kampane na predplatné, ktorá zabodovala aj vo svete"

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa