exec magazín: Značka ani produkt nestačí. Zákazníci ocenia skôr kvalitnú službu

Dominika Babulicová, marketingová riaditeľka z Lighting Beetle* spomína v rozhovore pre exec magazín prečo môže kvalitný servisný ekosystém priniesť značke dvojnásobný rast v predaji služieb.

Retail magazin: Ako budovať špičkovú zákaznícku skúsenosť?

"Zákaznícka skúsenosť je definovaná ako rozdiel medzi realitou a očakávaním,“ uviedla svoju prezentáciu počas konferencie New Retail Summit Alžbeta Ivanovičová, vedúca dizajnu služieb v Lighting Beetle*.

Forbes: Najlepší konzultant v biznise - Váš zákazník

V rozhovore pre Forbes Slovensko Lucia Ciranová a Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle* vysvetľujú, prečo je dôležité vnímať zákazníka ako človeka s konkrétnymi potrebami, nie len ako štatistický údaj.

exec talks: Prečo zákazníci chcú viac ako len nákup

Alžbeta Ivanovičová, expertka na dizajn služieb z Lighting Beetle* v epizóde podcastu exec talks spomenula ako si vybrať CX stratégiu, v čom firmy najčastejšie tápajú a prečo zákazníci chcú viac než len nákup.

Ecommerce bridge: Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025?

Prečo je váš zákazník zároveň vašim konkurentom a ako spraviť dobrý prieskum zákazníckej skúsenosti prezradila Lucia Ciranová, Business Design Lead v Lighting Beetle*

ADMA x Kiavčin podcast: AI a TikTokifikácia marketingu. Prežije vaša značka?

Ako si zachovať relevanciu vo svete, kde je pozornosť spotrebiteľov kratšia ako priemerný TikTok?

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

„Trvá až sedem pozitívnych zážitkov, aby sme vymazali jeden negatívny.“ Aj toto je jedno z ponaučení, ktoré v rozhovore s Editou Angyalovou prezradil náš CEO a stratég Michal Blažej.

Podcast: Dizajnujeme produkty s empatiou, vraví o LB* Marek Šolc

V čom je výhodnejšie dizajnové štúdio oproti in-house UX dizajnérom? A prečo sa vlastne voláme Lighting Beetle*? Odpovede v podcaste Krok vpred prezradil spoluzakladateľ LB*, Marek Šolc.

Mapujeme, čo sa deje v zákazníckych mysliach, vraví o UX Michal Blažej

Ako štyria stredoškoláci založili firmu, z ktorej je dnes najväčšie UX štúdio na Slovensku? A stačí na UX sedliacky rozum? Pozrite si odpovede Michala Blažeja v talkshow Marketing Backstage.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa