Inšpirujte sa!
newsletter
Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka
Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.
newsletter
5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb
Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.
newsletter
UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou
Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.
newsletter
Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.
newsletter
Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt
Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"
newsletter
CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku
Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.
newsletter
Čo nás dizajn Škoda infotainmentu naučil o HMI
Pri tvorbe rozhraní človek-stroj je rozhodujúci kontext, v ktorom k interakcii dochádza. Infotainment áut nás naučil 5 pravidiel platných pre dizajnovanie akéhokoľvek HMI.
newsletter
Vzdorujúci stakeholderi? Použite metriky, ktorým sami veria
Zapájanie stakeholderov do CX iniciatív môže byť veľkou výzvou. Vaše úsilie prepájať oddelenia urýchli, ak si s nimi definujete spoločné záujmy.
newsletter
Desatoro optimálnej Product Discovery
Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.
newsletter
Ako si byť istý, že budujete správny produkt?
Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy finančným aj časovým rizikom. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.