Inšpirujte sa!

newsletter
Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?
Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

newsletter
Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou
Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

newsletter
Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?
Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

newsletter
Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu
Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

newsletter
Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?
Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

newsletter
Nová realita mení správanie spotrebiteľov a ich vnímanie značiek. Ako nestratiť relevanciu?
Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Nie všetky značky však na túto zmenu reagujú. Východisko ponúka náš framework Zážitkové identity.

newsletter
Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka
Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.

newsletter
5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb
Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.

newsletter
UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou
Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.

newsletter
Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.