Inšpirujte sa!

Vzdorujúci stakeholderi? Použite metriky, ktorým sami veria

Zapájanie stakeholderov do CX iniciatív môže byť veľkou výzvou. Vaše úsilie prepájať oddelenia urýchli, ak si s nimi definujete spoločné záujmy.

Desatoro optimálnej Product Discovery

Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.

Ako si byť istý, že budujete správny produkt?

Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy finančným aj časovým rizikom. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.

Chcete mať lepšie CX? Budujte produktové tímy

Na projektový manažment nedal svet IT dlho dopustiť. Tento druh riadenia nie je sám o sebe chybný. Operuje však s prístupom, ktorý nie je vhodný pre tvorbu digitálnych produktov.

Čakáte od svojich zákazníkov riešenia? Veľa šťastia

Je úplne logické, že zákazník chce len to, čo je najlepšie preňho. Nechcite od neho, aby dizajnoval za vás. Môžete zostať švorc.

Prečo trackovanie času v agilnom prostredí (nie) je zbytočné

Ak chcete posilniť svoju agilitu, sledujte si čas. Ani naša cesta k tomuto pochopeniu nebola ľahká, Toggl o nás dokonca napísal prípadovku.

Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?

Trápiť sa v exploračnej fáze je v životnom cykle produktu úplne bežným problémom. Pravda je, že ak sa netrápite, asi tej explorácie ešte nerobíte dosť.

Čo majú spoločné dizajn systém a ozubené kolieska?

Adam sa v dnešnom insighte zamýšľa nad jednou z najkľúčovejších chýb, ktoré organizácie robia pri budovaní dizajn systému.

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ak zákaznícke poznatky využívate len na úpravu rozhodnutí, ktoré robia stakeholderi za zavretými dvermi, máte stále priestor na zlepšenie.

Na škále od 1 po 10, ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Výzvy, ktorým firmy čelia pri napĺňaní zákazníckych potrieb sa často opakujú. To mi umožnilo pripraviť jednoduchý model zrelosti firiem v CX.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa