Sprievodca stakeholder manažmentom pre CX lídrov

Premeňte CX aktivity na biznisový dopad pomocou strategického mapovania, budovania vzťahov a dôvery vo vašej organizácii.

Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?

Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe

Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?

Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou

Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?

Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu

Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?

Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

Nová realita mení správanie spotrebiteľov a ich vnímanie značiek. Ako nestratiť relevanciu?

Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Nie všetky značky však na túto zmenu reagujú. Východisko ponúka náš framework Zážitkové identity.

Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka

Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa