Inšpirujte sa!

Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt

Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"

CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku

Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.

Čo nás dizajn Škoda infotainmentu naučil o HMI

Pri tvorbe rozhraní človek-stroj je rozhodujúci kontext, v ktorom k interakcii dochádza. Infotainment áut nás naučil 5 pravidiel platných pre dizajnovanie akéhokoľvek HMI.

Vzdorujúci stakeholderi? Použite metriky, ktorým sami veria

Zapájanie stakeholderov do CX iniciatív môže byť veľkou výzvou. Vaše úsilie prepájať oddelenia urýchli, ak si s nimi definujete spoločné záujmy.

Desatoro optimálnej Product Discovery

Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.

Ako si byť istý, že budujete správny produkt?

Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy finančným aj časovým rizikom. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.

Chcete mať lepšie CX? Budujte produktové tímy

Na projektový manažment nedal svet IT dlho dopustiť. Tento druh riadenia nie je sám o sebe chybný. Operuje však s prístupom, ktorý nie je vhodný pre tvorbu digitálnych produktov.

Čakáte od svojich zákazníkov riešenia? Veľa šťastia

Je úplne logické, že zákazník chce len to, čo je najlepšie preňho. Nechcite od neho, aby dizajnoval za vás. Môžete zostať švorc.

Prečo trackovanie času v agilnom prostredí (nie) je zbytočné

Ak chcete posilniť svoju agilitu, sledujte si čas. Ani naša cesta k tomuto pochopeniu nebola ľahká, Toggl o nás dokonca napísal prípadovku.

Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?

Trápiť sa v exploračnej fáze je v životnom cykle produktu úplne bežným problémom. Pravda je, že ak sa netrápite, asi tej explorácie ešte nerobíte dosť.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa