Inšpirujte sa!

Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka

Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.

5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb

Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.

UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou

Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.

Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.

Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt

Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"

CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku

Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.

Čo nás dizajn Škoda infotainmentu naučil o HMI

Pri tvorbe rozhraní človek-stroj je rozhodujúci kontext, v ktorom k interakcii dochádza. Infotainment áut nás naučil 5 pravidiel platných pre dizajnovanie akéhokoľvek HMI.

Vzdorujúci stakeholderi? Použite metriky, ktorým sami veria

Zapájanie stakeholderov do CX iniciatív môže byť veľkou výzvou. Vaše úsilie prepájať oddelenia urýchli, ak si s nimi definujete spoločné záujmy.

Desatoro optimálnej Product Discovery

Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.

Ako si byť istý, že budujete správny produkt?

Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy finančným aj časovým rizikom. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa