Inšpirujte sa!

newsletter
Sprievodca stakeholder manažmentom pre CX lídrov
Premeňte CX aktivity na biznisový dopad pomocou strategického mapovania, budovania vzťahov a dôvery vo vašej organizácii.

newsletter
Eye-tracking: Efektívny nástroj alebo zbytočný výdavok?
Eye-tracking vie odhaliť skryté zákaznícke aj biznisové problémy, ktoré pri vývoji digitálnych produktov zostávajú nepovšimnuté. Kedy sa jeho využitie oplatí a kedy radšej zvoliť iné metódy výskumu?

newsletter
Budúcnosť kamenných predajní: 4 stratégie pre úspech v digitálnej dobe
Kamenné predajne a prevádzky zažívajú krízu identity: potrebujú redefinovať svoju úlohu v marketingovom mixe, tak aby bola obchodne zmysluplná, a zároveň dokázala prilákať digitálne zmýšľajúceho zákazníka.

newsletter
Dokážu syntetickí používatelia na báze AI nahradiť výskum so skutočnými ľuďmi?
Dáta generované umelou inteligenciou menia spôsob, akým sa robí výskum s použivateľmi. S rastúcou popularitou "syntetických používateľov" určených na rýchle testovanie sa naskytá otázka: Dokážu umelo vytvorené zistenia nahradiť spätnú väzbu od reálnych ľudí?

newsletter
Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Začnite tou zamestnaneckou
Dobre navrhnutá zamestnanecká skúsenosť dokáže byť pákou produktivity, zachrániť reputáciu i vytvoriť nový zdroj príjmu. Aj v prostredí, kde by ste to nečakali – v regionálnej nemocnici.

newsletter
Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?
Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

newsletter
Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu
Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

newsletter
Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?
Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

newsletter
Nová realita mení správanie spotrebiteľov a ich vnímanie značiek. Ako nestratiť relevanciu?
Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Nie všetky značky však na túto zmenu reagujú. Východisko ponúka náš framework Zážitkové identity.

newsletter
Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka
Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.