Inšpirujte sa!

newsletter
Vzdorujúci stakeholderi? Použite metriky, ktorým sami veria
Zapájanie stakeholderov do CX iniciatív môže byť veľkou výzvou. Vaše úsilie prepájať oddelenia urýchli, ak si s nimi definujete spoločné záujmy.

newsletter
Desatoro optimálnej Product Discovery
Ak nechcete riskovať, že investujete tisícky eur do nezaujímavej alebo nerentabilnej funkcionality, venujte dostatočnú pozornosť Discovery – fáze objavovania produktových príležitostí.

newsletter
Ako si byť istý, že budujete správny produkt?
Spustenie nového produktu alebo funkcie je vždy finančným aj časovým rizikom. Ako sa teda vyvarovať zbytočnému míňaniu zdrojov? Musíte iterovať naozaj rýchlo, aby ste maximalizovali zistenia.

newsletter
Chcete mať lepšie CX? Budujte produktové tímy
Na projektový manažment nedal svet IT dlho dopustiť. Tento druh riadenia nie je sám o sebe chybný. Operuje však s prístupom, ktorý nie je vhodný pre tvorbu digitálnych produktov.

newsletter
Čakáte od svojich zákazníkov riešenia? Veľa šťastia
Je úplne logické, že zákazník chce len to, čo je najlepšie preňho. Nechcite od neho, aby dizajnoval za vás. Môžete zostať švorc.

newsletter
Prečo trackovanie času v agilnom prostredí (nie) je zbytočné
Ak chcete posilniť svoju agilitu, sledujte si čas. Ani naša cesta k tomuto pochopeniu nebola ľahká, Toggl o nás dokonca napísal prípadovku.

newsletter
Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?
Trápiť sa v exploračnej fáze je v životnom cykle produktu úplne bežným problémom. Pravda je, že ak sa netrápite, asi tej explorácie ešte nerobíte dosť.

newsletter
Čo majú spoločné dizajn systém a ozubené kolieska?
Adam sa v dnešnom insighte zamýšľa nad jednou z najkľúčovejších chýb, ktoré organizácie robia pri budovaní dizajn systému.

newsletter
Ako využívate zákaznícke dáta vy?
Ak zákaznícke poznatky využívate len na úpravu rozhodnutí, ktoré robia stakeholderi za zavretými dvermi, máte stále priestor na zlepšenie.

newsletter
Na škále od 1 po 10, ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?
Výzvy, ktorým firmy čelia pri napĺňaní zákazníckych potrieb sa často opakujú. To mi umožnilo pripraviť jednoduchý model zrelosti firiem v CX.