Blog

Exploration is a challenge. How to come up with ideas for better CX?

Exploration is a challenge. How to come up with ideas for better CX?

Struggling with the discovery phase in a product lifecycle is a very normal issue. In fact, if you don’t struggle, you are probably not doing enough of it.

Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?

Explorácia je výzva. Kde sa skrývajú nápady na zlepšenie CX?

Trápiť sa v exploračnej fáze je v životnom cykle produktu úplne bežným problémom. Pravda je, že ak sa netrápite, asi tej explorácie ešte nerobíte dosť.

What do design systems and cogwheels have in common?

What do design systems and cogwheels have in common?

In today’s edition, our Dev Lead Adam explains one of the most crucial mistakes companies make when building a design system.

Čo majú spoločné dizajn systém a ozubené kolieska?

Čo majú spoločné dizajn systém a ozubené kolieska?

Adam sa v dnešnom insighte zamýšľa nad jednou z najkľúčovejších chýb, ktoré organizácie robia pri budovaní dizajn systému.

Here is why you don't fully utilize customer data

Here is why you don't fully utilize customer data

Do you think customer centric approach is about mastering UX in the product development phase? We believe the process starts much earlier.

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ako využívate zákaznícke dáta vy?

Ak zákaznícke poznatky využívate len na úpravu rozhodnutí, ktoré robia stakeholderi za zavretými dvermi, máte stále priestor na zlepšenie.

Minimum Viable Podcast #11: Vyspelosť Customer Experience na Slovensku

Minimum Viable Podcast #11: Vyspelosť Customer Experience na Slovensku

Stratég a konzultant Michal Blažej: “Polovica slovenských firiem vôbec nepracuje so zákazníkom.”

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

Podcast Diagnóza podnikateľ: UX by mal riešiť každý podnikateľ

„Trvá až sedem pozitívnych zážitkov, aby sme vymazali jeden negatívny.“ Aj toto je jedno z ponaučení, ktoré v rozhovore s Editou Angyalovou prezradil náš CEO a stratég Michal Blažej.

Štúdia o úrovni Customer Experience na Slovensku

Štúdia o úrovni Customer Experience na Slovensku

Štúdia od Lighting Beetle* o tom, ako sa firmám na Slovensku darí uplatňovať zákaznícky orientovaný prístup.

Na škále od 1 po 10: Ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Na škále od 1 po 10: Ako veľmi je vaša firma orientovaná na zákazníka?

Výzvy, ktorým firmy pri napĺňaní zákazníckych potrieb čelia, sa často opakujú. To mi umožnilo pripraviť jednoduchý model zrelosti firiem v CX.