Inšpirujte sa!
podcast
Minimum Viable Podcast #24: Od dizajnéra k investorovi
Michal Šimkovič alias Musho: Nikdy som si nekreslil nejakú krabičku, že odtiaľto potiaľto je to môj job a ďalej už nie. Robím všetko čo treba. Neexistuje small task.
podujatie
Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme
V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.
newsletter
Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt
Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"
podcast
Minimum Viable Podcast #23: CX v logistike
Alexander Jančo z Packety: “Orientovanie na zákazníka má každý, ale to je pre mňa veľmi slabé.”
newsletter
CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku
Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.
podujatie
Jobcast: Ako vyzerá práca v Lighting Beetle*?
Nahliadnite do každodenného fungovania najväčšieho slovenského CX štúdia a zistite, ako vyzerá práca Managing Directora Michala Blažeja.
podcast
Minimum Viable Podcast #22: Future Thinking
Lucia Ciranová z Úradu Vlády SR: "Keď teraz robíte niečo, čo má byť inovatívne o dva roky, musíte premýšľať 15 rokov dopredu.”
newsletter
Čo nás dizajn Škoda infotainmentu naučil o HMI
Pri tvorbe rozhraní človek-stroj je rozhodujúci kontext, v ktorom k interakcii dochádza. Infotainment áut nás naučil 5 pravidiel platných pre dizajnovanie akéhokoľvek HMI.
podujatie
Ako zlepšovať UX v štátnej správe?
Štátna správa má obrovský potenciál na zlepšenie UX. My sme dostali príležitosť redizajnovať elektronickú schránku Slovensko.sk.
podcast
Minimum Viable Podcast #21: CX v bankovníctve
Petr Šmíd z Air Bank: "NPS nemáme úplne radi, ale dobre vyjadruje vzťah s klientom."